Hezten eta irakasten dugu gure ikasleen aniztasuna kontuan hartuz. Haur bakoitzak bere ikaskuntza-erritmoa, bere autonomia-maila eta bere errealitate soziala dituelako. Horrek guztiak eragina du hazkunde pertsonalean eta prestakuntza akademikoan, eta, beraz, hezkuntza pertsonalizatua oinarrizko printzipioa da gure ereduan.
Gaitasun handiko ikasleek batezbestekotik gorako puntuazioak lortzen dituzte gaitasun-probetan. Adimen-gaitasuna ertaina, oso altua edo muturrekoa izan daiteke. Eta, gainera, baliteke gaitasun handiak ez izatea ikasgai guztietan. Beraz, heterogeneoa den talde baten aurrean gaude. Horregatik, gure hezkuntza proiektuaren helburu bat ikasle bakoitzaren beharrei erantzutea da.
Curriculum-aniztasunezko programa DBHko 3. eta 4. mailetan garatzen da, eta DBH gainditzeko zailtasun handiak dituzten ikasleentzat titulua lortzea errazten du. Horretarako, irakasgaiak multzokatzen dira eta ikasle talde txikiagoa osatzen da. Horrek guztiak arreta indibidualizatuagoa emateko aukera ematen digu.